Na początku były dinozaury

Witam wszystkich odwiedzających na moim małym skrawku internetu 🙂

Do niedawna byłem dumnym posiadaczem bloga, na serwisie blog.pl, ale na skutek kilku nieprzemyślanych decyzji, postanowiłem go usunąć, czego zaczynałem powoli żałować. Wygląda na to, że potrzeba otwarcia się na świat jest we mnie większa, niż mogłem się spodziewać.

Postanowiłem zaryzykować i sprawdzić, na czym polega ten cały wordpress.com. W zasadzie nie wiem jeszcze, czy zakładając tutaj konto, nie zawarłem jakiejś bliżej mi nieznanej umowy ze społecznością tego serwisu. Czy przypadkiem nie zobowiązałem się do czegoś, czego jeszcze nie wiem lub czego nie doczytałem 😛 W każdym razie, mam nadzieję, że zwykła forma blogowa mojego nowego konta nikogo nie zniesmaczy/przestraszy/zezłości/rozczaruje. Czasami mam po prostu ochotę napisać o tym co leży gdzieś tam głęboko, gdzie wzrok nie sięga, na przykład o tym, że Polska wygrała dziś sparingowy mecz z Czechami 2:0 😀

Stronka jest jeszcze dość pusta, ale mam nadzieję, że sukcesywnie zapełnię ją swoimi i nie tylko swoimi banialukami.

Chciałbym życzyć na wstępie (w tej pierwszej notce) wszystkim tu trafiającym miłej zabawy i bla bla

Tymczasem zapraszam do mojego Portfolio, które na szybkiego udało mi się wyczarować 😛

2 thoughts on “Na początku były dinozaury

Skomentuj

