Za chwilę dalszy ciąg programu

Ok, dodałem kilka nowych linków. Oprócz ‚portfolio’ można jeszcze kliknąć na ‚galerię’ i ‚komiksy’. Jedno i drugie (trzecie w zasadzie też) jest dorobkiem mojej kilkuletniej kariery artysty amatora 😀 Jak wiadomo, człowiek rozwija się przez całe życie, a w pewnym momencie dochodzi do takiego etapu, że nie wiadomo, czy się bardziej rozwija, czy cofa. W każdym razie cały czas staram się być lepszy w tym, co sprawia mi przyjemność. A czy mi wychodzi ?! Sam nie wiem, ale kiedy patrzę na jakiś swój rysunek sprzed kilku lat i porównuję go z czymś niedawnym, to wydaje mi się, że progres jest 😛 Ocena nie należy jednak do mnie. Jak to się mawia – jesteś taki, jakim Cię widzą inni.

Więc kim jestem ?! Niby proste pytanie, ale odpowiedź trudniejsza. Kilka rzeczy, których jestem pewien (choć nie zawsze) to to, że mam na imię Piotrek i staram się być studentem architektury na Politechnice Gdańskiej. Czasem jest lepiej, czasem gorzej, ale jakoś to studiowanie mi wychodzi (oby nie bokiem). Studia jak studia, częstokroć męczą do tego stopnia, że odechciewa się wszystkiego, ale kiedy przystanę w miejscu i pomyślę, to nie wiem, czy istnieje inny kierunek który dałby mi taką samą satysfakcję jak architektura właśnie. W przeszłości próbowałem dostać się na kilka innych kierunków, na które nie chciano mnie przyjąć. Były to między innymi: geografia na UG, grafika na ASP w Gdansku, grafika na UMK w Toruniu i pedagogika na UG. Jak widać bardzo bardzo mocno chciałem zostać studentem, ale co do cholery pokusiło mnie, żeby zdawać na geografię, to nie mam zielonego pojęcia:D

W czasie, kiedy próbowałem dostać się na jakąkolwiek uczelnię, robiłem sobie papier Technika Informatyka oraz Technika Plastyka w różnych szkołach policealnych. Fajne to były czasy, oj fajne 😀 Do tego stopnia fajne, że kilka razy udało mi się przyjść trzeźwym na zajęcia 😀

Jednak wszystko co dobre, szybko się kończy. Dwa lata bumelowania i uciekania przed wojskiem odeszły w niepamięć. Nie mogę powiedzieć, że zmarnowałem kawałek swojego życia, bo były to doświadczenia, po których zostało kilka ciekawych wspomnień i znajomości 🙂

Kim jestem?! Ch… wie 😀

2 thoughts on “Za chwilę dalszy ciąg programu

Skomentuj

