A gdyby jednak…

A gdyby jednak znalazł się ktoś, kto nie ma zielonego pojęcia, kim ja do cholery jestem i po co to wszystko robię, to chciałbym wyjaśnić, że taką mam po prostu potrzebę. Niektórzy czują ogromną potrzebę wyjścia na rower, inni bardzo mocno pragną wysikać się przez balkon, a ja po prostu lubię stworzyć coś od czasu do czasu. Dlatego też właśnie chciałbym się podzielić swoim youtube’owskim kontem 🙂

Oto kilka z moich dotychczasowych wypocin 😛

ATARI MEMORIES – czyli coś od zapaleńca, dla zapaleńców 🙂
ATARI MEMORIES II – bo znaleźli się tacy, którym ku mojej uciesze spodobała się część pierwsza 🙂 Apropos – na youtubie już ogłosiłem konkurs dla spostrzegawczych. Otóż w obu tych filmach przez przypadek udało mi się umieścić jedną i tę samą grę. Jeśli znajdzie, się maniak, który wskaże mi tę grę, otrzyma on ode mnie zaje-niespodziankę 🙂 Ale podejrzewam, że taki zapaleniec jak ja, nieprędko się trafi 😛

Nostalgia, nostalgia i jeszcze raz nostal-kurde-gia… Uwielbiam klimaty tych 8-bitowych komputerów, przed którymi spędziłem połowę swojego dzieciństwa, odkrywając świat, w którym ja byłem reżyserem 🙂

Ciekawe co na to Freud…
Skomentuj

