Hot Chip – Ready for the Floor

Jakiś czas temu angielska grupa Hot Chip wydała nowy krążek o nazwie ‚Made in the Dark’. Płytki jeszcze nie przesłuchiwałem, ale posiadam dwie poprzednie i co mogę o nich powiedzieć, to na pewno to, że zespół jest na tyle dziwny, żeby wydał się interesujący 🙂

Przed chwilką wpadł mi w łapki teledysk z tego najnowszego, nieprzesłuchanego przeze mnie krążka. Nazywa się ‚Ready for the Floor’.  Szczerze namawiam do obejrzenia. Mi się spodobało od pierwszego przesłuchania, chociaż początek jest trochę drętwy i wydawać by się mogło, że nic ciekawego z tego nie będzie, to jednak dalej rozwija się w nieco popowym kierunku, co kojarzy mi się nawet z dawnym OMD, ale to chyba przez wokal 🙂

Polecam:

One thought on “Hot Chip – Ready for the Floor

Skomentuj

