gadu gadowo

Tak sobie czasem otwieram gadu, tylko po to, żeby zerknąć, co to kto ma w statusie 😛 Myślę, że nie tylko ja tak mam, hehe. Na chwilę obecną – oto kilka statusowych maksym z mojego osobistego gadu:

– Co się stało, że się zesrało ??
– Znowu gg Ci się schrzaniło…
– Kocham Miśka i taką pogodę jak dziś… i jeszcze kogoś 😛
– Dawałem trochę czadu
– Quake (standardowo) 😛
– Byle do piątku, byle do normalności 🙂
– Ala ma kota, bo sierotka Ma Rysia
– „Jesteś głęboki jak moja blizna z mazur”
– Czemu maluch ma ogrzewaną tylną szybę? Żeby ręce nie zamarzły…
– ten świat uczy mnie być skurwysynem
– kiedyś wyjmłem kulkę z ucha
– bez Ciebie jestem pełny jak czegoś ćwierć albo pół 🙂
– :* | lekko się topię w moim nowym dresie 😛

Oj dzieje się na tych statusach, oj dzieje 🙂

A tu taka mała chwilka odświeżenia starych wspomnień – KLIK

i tyle na dziś 😛

P.S. KONIEC SESJI !! 😀 idę spać…

Skomentuj

