Zmianki

No i się troszeczkę zmieniło. Głównie zauważalny na pierwszy rzut oka jest wygląd, czyli tzw. design 😛 Nieco łagodniejsze kolorki dla podkreślenia mojej osobowości, haha 😀 Stronka jest teraz delikatna i zwiewna jak szum wiatru w toalecie, ale mi sie podoba 🙂

Dzięki pomocy Mrówencji dowiedziałem się, że jest możliwe stworzenie księgi gości, co od razu mi spreparowała. Podobnie sprawa wyglądała z portfolio, bo myślałem, że do końca życia będę musiał trzymać swoje projekty na tej nędznej Picasie, a tu proszę – pięknie, żwawo i w kolorze. Jeden klik i przenosisz się na poważnie wyglądającą podstronę, która zdradzić powinna na pierwszy rzut oka, z kim masz do czynienia 🙂

Po prawej na dole doszedł jeden ważny (o ile nie najważniejszy) pasek odnośników RSS. Tyle że ciągle nie wiem, do czego służy 😀 To chyba chodziło coś o to, że jeśli chcesz być powiadamiany o tym, że coś nowego się tu pojawiło, to musisz w coś tam kliknąć (lewym przyciskiem myszy) i wtedy będzie fajno…

Czy coś jeszcze ?! Na pewno coś dorzucę. Mrówka stwierdziła, że na laurach nie spocznie i tak samo jak portfolio, spróbuje przeinaczyć moją galerię ze zdjęciami i rysunami. Co z tego wyniknie, nie mam pojęcia. Poza tym nie wiem, czy się wypłacę, bo chciałem jej w podzięce za to wszystko podarować ołówek z TESCO za 1,50, ale go nie przyjęła. Obawiam się, że ołówek to dla niej za mało 😛

wedka.jpg
Skomentuj

