The Flashbulb – Soundtrack To A Vacant Life

Jakiś miesiąc temu ukazała się na rynku nowa płyta pana żarówki (FLASHBULB). Nie mam jeszcze pojęcia dlaczego umknęło to mojej uwadze, z pewnością to wina intensywnej sesji. Dopiero kuzyn uświadomił mnie o istnieniu tego krążka. Oczywiście od razu zabrałem się do zasysania i wbrew pozorom nie jestem w tym momencie piratem, przestępcą, kryminalistą, ponieważ autor tychże utworów zapowiedział otwarcie, że sam otworzy nawet własne źródło na torrentach, aby w ten sposób wypowiedzieć wojnę koncernom takim jak iTunes. Prawdziwi zagorzali fani będą mogli wspierać swojego idola, kupując oryginalne pliki FLAC, ze strony LABELU.

To tyle słowem wstępu – jeśli ktoś poczułby się zainteresowany, to poniżej prezentuję oficjalne zajawki do tej płyty. Uważam, że klimatem i profesjonalizmem doścignęło nawet Boards of Canada 🙂

Teaser nr 1
Teaser nr 2
Skomentuj

