Chemical Brothers – Star Guitar

Ależ ja mam słabość do tego teledysku. Pamiętam gdy zobaczyłem go po raz pierwszy (a było to chyba jeszcze w liceum), jak mnie zaskoczył fakt, że ktoś może odbierać muzykę podobnie do mnie. Że można ją wypisać przedmiotami przemykającymi za oknem pociągu. Tak proste i tak genialne 🙂 Poza tym, sam fakt, że kiedy na niego patrzę, to mam ochotę się spakować i wsiąść w byle co, bo świat jest taki ogromny…

Jeśli ktoś nie kojarzy tego klipu (w co wątpię), to to jest to to to !!

Aha, no i jeszcze apropos zajebistych teledysków, to ten również przywdziewa mnie w gęsią skórkę. Takie są właśnie skutki niewyspania 😛

Skomentuj

