41 godzin w windzie

Pechowiec – Nicholas White spedzil 41 godzin zatrzasniety w Nowo Jorskiej windzie…

Wiecej na ten temat mozna przeczytac TU

Reklamy

3 thoughts on “41 godzin w windzie

  1. gedzior

    LOL
    świetny klip! to daje do myślenia…. Choć to z goła inna sytuacja, przypomniały mi się ćwiczenia astronautów z „Powrotu z gwiazd” Lema. Najbardziej zaciekawił mnie moment kiedy ten człowiek zaczął wyciągać z kieszeni różne świstki. W takiej „chwili” można przemyśleć kilka rzeczy i zmienić bieg życia… To nadaje się na retrospektywny film, ale amerykanie nie potrafią takich filmów robić. Co innego gdyby pod windą wisiała bomba, koleś chciałby popełnić samobójstwo, a mechanik byłby żądnym zemsty psychopatą…

  2. gedzior84

    ano, strasznie mnie zafascynowal ten klip. Koles ponoc wzial 5-minutowa przerwe na papierosa. Nawet nie wzial kurtki ze swojego biura i powiedzial koledze, ze zaraz wraca. Interkom w windzie nie dzialal, a alarm ktory wlaczal okazal sie nieskuteczny. Chcialo mu sie palic, ale nie zapalil z obawy przed odwodnieniem. On byl swiadomy tego, ze moze zostac w tej windzie bardzo dlugo, bo zdarzalo sie juz wczesniej, ze windy zostawaly wylaczane, ze wzgledu na rozne awarie. Ale to wszystko mozna w artykule wyczytac 🙂

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s