Death of an Aura

Na oficjalnej stronie OCHRE pojawila sie wzmianka o nadchodzacym nowym albumie zatytulowanym ‚DEATH OF AN AURA’. Jak informuje sam autor, bedzie to uklon w strone bardziej instrumentalnej czesci jego osobowosci, czyli cos na styl utworu BLUEBOTTLES z albumu LEMODIE.

Cieszy mnie ten fakt niezmiernie, bo ubóstwiam twórczość tego niedocenianego artysty.

Death of an Aura

Ep’ka pojawic ma sie 9-tego czerwca, czyli juz niedlugo !!
Juz zacieram swoje łapska 😀

A ponizej prezentuje krotki wywiadzik z Chris’em Leary vel OCHRE 🙂

P.S.
W tle leci jego utwor: ‚BENEATH FLEETING VISIONS’ z albumu ‚LEMODIE’

atari.online.pl

9 maja br. na serwisie Atari.online.pl umieszczone zostały moje trzy filmiki z serii ‚ATARI MEMORIES’. Byl to swego rodzaju premierowy pokaz trzeciej (ale nie ostatniej) czesci moich atarkowych migawek 🙂
Cala notke mozna obejrzec TUTAJ
A ja tym samym zapraszam do obejrzenia mojej najmlodszej produkcji 🙂

Dzięki WOJ za spreparowanie muzy 🙂