AtARI MEMORIES 4

Ok, prosze wstac, nadchodzi 4-ta część kultowej serii ATARI MEMORIES.

Hehe, zbierając materiały do tego odcinka, szacowałem 50 procent szans, że go nakręcę. Głównie z powodu obaw, że nie znajdę tylu gier, a jednak okazało się, że znalazłem ich sporo i to nawet bardzo ciekawych. Może nie pamiętam ich tak dobrze ze swojego dzieciństwa, ale wiele z nich przykuło moją uwagę na trochę dłuższy czas, ze względu na swoją grywalność. Autentycznie, stare gierki potrafią dostarczyć szybkiej porcji adrenaliny, której nie uświadczysz we współczesnych produkcjach.

Jak to określił ktoś w komentarzach na youtube: „Vintage gaming, nice!” 😀

Najśmieszniejsze jest to (nawet sam po sobie bym się tego nie spodziewał), że najwięcej czasu przesiedziałem przy STRIP POKERZE 😀 Gierka ma świetny algorytm i nie da się jej rozpracować po kilku partiach (o ile w ogóle się da), bo autor gry sprytnie nauczył swoje dzieło blefowania, więc tak naprawdę każda rozgrywka jest potencjalnie nie do przewidzenia. I to mi się podobało najbardziej (pixelowa panna też) 🙂

Muzykę do filmu spreparował oczywiście i jak zwykle kuzyn WOJ, za co ogromny ma u mnie szacun 😛

No i to tyle Panie i Panowie. Miłego oglądania 🙂

Skomentuj

