Music is da shit!

Jak by nie było, nie mogę zaprzeczyć, że muzyka jest moim odbiciem, drugim dnem w którym potrafię się odnaleźć. Cytując mojego znajomego z youtube: ‚Jeśli nie słucham muzyki, to znaczy że śpię:)’ i ja się pod tym podpisuję swoimi wszystkimi ręcyma.

Wiem, że nudy i w ogóle, ale mimo wszystko chciałbym zaprezentować utwór, który pełną gębą gra w rytm mojego dzieciństwa. Autentycznie kiedy go słucham, przed oczami pojawia mi się obraz mnie, sprzed wielu wielu lat 🙂 Tak wiele jest tych ‚sprzed-lat’, że sam się sobie dziwię, że jeszcze pamiętam ile 😛

Teledysk wykonany jest przez fana ‚Boards of Canada’, nie jest autorskim dokonaniem artystów. Mam lekkie wyrzuty sumienia, że wcześniej nie zdarzyło mi się o nich nic napisać, bo ich muzyka jest ucieleśnieniem/umuzykalnieniem mojego gustu:)

Boards of Canada – ROYGBIV

Skomentuj

