domek

Zmotywowany prośbą o to,  żeby umieszczać nieco więcej własnych prac i wypocin, postanowiłem że właśnie tak zacznę robić. Nie chodzi o to, że nie lubię się dzielić własnymi pracami, tylko że większość z nich wydaje mi się mało interesująca 🙂

Poniższe obrazki ilustrują model domku jednorodzinnego, który wykonałem według zmodyfikowanego projektu, dla swoich rodziców. Stanie on już niebawem na ich działce. Jego bryła może nie jest zbyt porywająca, ale mimo wszystko wpisuje się w charakter okolicznej zabudowy. Z resztą ogólny wygląd wymuszony został przez miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.  Zobaczymy jak potoczy się realizacja, która powinna wystartować już wkrótce 🙂

PS. Wizka jest na bieżąco aktualizowana i modyfikowana, więc nie jest to ostateczny wygląd 🙂

006

005

4 thoughts on “domek

  1. gedzior84

    hehe, z tym przepychaniem to różnie bywa, bo niezbadane są wyroki urzędasów. Ten domek co to go widzisz na wizkach, tak naprawdę powstał w jakiejś pracowni projektowej i rodzice kupili go przez internet. Ja wykonałem jego model 3D i dokonałem drobnych zmian (zlikwidowałem balkon na pietrze, poszerzyłem garaż, zlikwidowałem podesty, dodałem podcień nad głównym wejściem i inne takie). Tak więc zmian jest może wiele, ale są one na tyle drobne, że nie ingerują w podstawową konstrukcję.
    Co do budowania obiektów, to projektować może je każdy, bez wyjątku, nawet ten, kto się na tym w ogóle nie zna. Jedyny problem, to znaleźć osiołka, który by się pod takim projektem podpisał 🙂

    To chyba tyle, hehe

Skomentuj

