3D zabaw ciąg dalszy…

Jakiś czas temu, a dokładnie we wrześniu 2008, wpadłem na pomysł wykonania modelu opuszczonej i zdezelowanej fabryki. Tym samym chciałem podszkolić się w technikach 3D. Niestety mój słomiany zapał kolejny raz sprawił, że pomysł szybko do mnie przyszedł, ale jeszcze szybciej ze mnie uszedł, a sam model trafił do szuflady o nazwie ‚czekam na lepsze dni’. Może kiedyś 🙂

Te pierwsze dwa obrazki, ilustrują coś, co nazwałem agregatem, ale tak naprawdę nie wiem czym jest, bo korzystałem ze zdjęć znalezionych przypadkiem w internecie. Gdyby ktoś wiedział, jak to coś się nazywa, gdzie w przyrodzie występuje i do czego służy, to byłbym wdzięczny 🙂

agregat001_004

agregat001_003

To miał być budynek kierownictwa

budynek001_001

A tu sterczący komin. Pan bulwa pojawił się tam zupełnie przypadkiem i nie ma związku ze sprawą 🙂

komin001_004

komin001_003

No i wstępnie powstały mi takie ujęcia… Bez tekstur, konkretnego oświetlenia itp.

all001_002_retusz

all001_003_retusz

I to chyba tyle. Jeśli komuś mogłyby się przydać takie modele, to mogę udostępnić 🙂

Aha, no i zapomniał bym. Krótka wariacja filmowa na temat agregatu 🙂

Skomentuj

